Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2013





Δύσκολα χαρακτηρίζονται φέτος τα θέματα στα  Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής.Οι μαθητές κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν θέματα αυξανόμενης δυσκολίας.Συγκεκριμένα στο 1ο θέμα εξετάστηκαν σε ερωτήσεις θεωρίας και τύπου Σωστό-Λάθος τα οποία ήταν σχετικά εύκολα.Στο 2ο θέμα οι μαθητές έπρεπε να είναι καλοί γνώστες της θεωρίας των Πιθανοτήτων ώστε να μπορέσουν να το επιλύσουν.
  Όσον αφορά το 3ο θέμα ήταν ένα θέμα στατιστικής, κατά τη γνώμη μας πρόχειρα διατυπωμένο, αφού ζητούσε από τους μαθητές συνολική γνώση του 2ου κεφαλαίου του σχολικού βιβλίου χωρίς όμως τα ερωτήματα να έχουν μια φυσική ακολουθία , όπως είχαμε συνηθίσει ως τώρα.Θεωρούμε το 3ο θέμα δύσκολο.
  Το 4ο θέμα είναι δύσκολο αλλά όχι άλυτο, ένας άριστα διαβασμένος μαθητής θα μπορούσε να φέρει εις πέρας τουλάχιστον τα ερωτήματα Δ2 και Δ3.Όσον αφορά το Δ1 θα χαρακτηρίζαμε τουλάχιστον εγκληματικό την υποσημείωση ότι "κ είναι ακέραιος" το οποίο πάιζει σημαντικό ρόλο στην επίλυση του Δ1.
Ένας μαθητής άριστος με αρκετά αναπτυγμένη τη μαθηματική λογική μπορεί να κυμανθεί μέχρι άνω όριο το 18.Ένας μαθητής καλά διαβασμένος δύσκολα φτάνει το 16.Ένας μαθητής καλά διαβασμένος με μέτρια μαθηματική λογική θα κυμανθεί στο 13, ενώ πιστεύουμε ότι το 60% των μαθητών θα είναι κάτω από τη βάση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου